El present document regula els termes i condicions d’utilització del lloc web accedit i la relació comercial que sorgeixi entre MamsEspai Gastroanimic Sl . (D’ara endavant Mams) i els usuaris que facin la contractació a distància dels productes que apareixen a la web: www.fesimams.cat.
Mams, posa a la seva disposició aquest nou Servei de compra On-line on podrà comprar de forma ràpida i segura tots els nostres productes, utensilis i mobiliari de perruqueria i estètica, tant per al professional com per al consumidor final distribuïts per Mams (d’ara endavant denominats ‘Productes’). Els clients professionals de la Perruqueria i Estètica, tindran descomptes especials registrant-se com a professional.
A més, tots els clients podran gaudir de promocions, regals i ofertes especials.
Li preguem que llegeixi detingudament les presents condicions abans de realitzar qualsevol compra.
La realització d’una comanda i la seva confirmació per part de l’Usuari, implica l’acceptació plena dels presents termes i condicions de venda.
En realitzar una compra a la nostra web, vostè ens garanteix que és major de 18 anys i que té capacitat legal necessària per contractar.
Aquesta empresa té el seu domicili legal, al que pot dirigir, si escau, reclamacions a la següent adreça:
Les descripcions dels Productes i Serveis oferts en el Lloc web es realitzen sobre la base de la informació i documentació proporcionada pels fabricants i proveïdors de Mams.
Els productes oferts es distribueixen en la Península i Balears, si la comanda necessita ser enviat a un altre lloc, per favor posi’s primer en contacte amb el nostre servei d’atenció al client per informar-li de forma específica sobre aquest tema.
Incloem en el lloc web informació sobre la disponibilitat dels productes que venem i aquesta es detalla a la pàgina d’informació de cadascun dels productes. No ens és possible oferir informació més precisa sobre la disponibilitat d’un producte, més enllà de la qual es mostra a la pàgina d’informació del producte o en altres apartats del lloc web. Quan processem la seva comanda, li informarem al més aviat possible per correu electrònic si qualsevol dels productes inclosos en la seva comanda no fos disponible.
Totes les comandes estan subjectes a disponibilitat dels Productes. Si tots els articles de la seva comanda es troben en estoc, es preparen en el següent dia hàbil ((lliurament de 2 a 5 dies hàbils (dissabtes diumenges i festius exclosos)). En cas que, una vegada enviada la Confirmació d’Enviament, Mams no pogués disposar del Producte sol·licitat per qualsevol circumstància, es posarà en contacte amb l’Usuari al més aviat possible comunicant tal fet.
En aquest cas, Mams podrà:
(I) oferir a l’Usuari, sense augment de preu, un producte de característiques i especificacions similars o superior al de l’inicialment sol·licitat, sempre que aquests concordin amb les necessitats de l’Usuari; i / o
(II) oferir a l’Usuari deixar sense efecte la Comanda sol·licitada reintegrant l’import pagat pel mateix, en el termini de (14) dies hàbils.
El preu de cada producte està degudament indicat a la pàgina d’informació de cadascun dels productes, així com la seva descripció corresponent.
D’acord amb la legislació vigent, tota compra realitzada des del nostre lloc web estarà subjecta a l’impost sobre el valor afegit, excepte Canàries, Ceuta i Melilla. El tipus aplicable serà el legalment vigent a cada moment.
En les comandes amb destinació a Canàries, Ceuta i Melilla, els lliuraments es consideraran exempts d’IVA, sense perjudici de l’aplicació dels impostos i aranzels derivats de l’entrada i sortida del producte en aquests territoris (segons normativa vigent), i que hauran de ser pagats directament per l’Usuari a l’operador logístic encarregat del lliurament del producte.
Tots els preus es mostren en euros (€) i han de ser considerats com el preu final a pagar pel client (incloent l’IVA o no en funció del territori de lliurament, tal com s’indica en els paràgrafs anteriors). Els costos de transport (si escau) així com els impostos i aranzels per a l’entrada i sortida del producte a Illes Canàries, Ceuta i Melilla no estan inclosos en aquest preu.
Les compres amb destinació a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla estan exemptes d’IVA espanyol, però el client haurà d’assumir els impostos i despeses d’entrada i sortida del producte en la seva comunitat (IGIC, despatxos duaners, etc.). Aquestes despeses seran pagades directament pel client a l’operador logístic encarregat del lliurament del producte. De la mateixa manera, el client haurà d’assumir el cost de la sortida del producte de la seva comunitat (despatxos duaners) quan es realitza la devolució de la comanda, més el cost de l’enviament del paquet segons tarifes de l’operador logístic.
No obstant això, aquests preus no inclouen les despeses d’enviament dels Productes. Tot això es detalla en el procés de pagament i han de ser acceptats per l’Usuari al moment de formalitzar la comanda.
El preu de la comanda es calcularà automàticament al moment d’anar omplint la cistella de compra.
Els preus poden canviar a qualsevol moment. No obstant això, els possibles canvis no afectaran als Productes dels quals Mams ja hagi enviat la Confirmació d’Enviament.
Les despeses d’enviament es calculen automàticament durant el procés de compra, en funció del servei de transport que utilitzem:
Per a enviaments nacionals en Península i Balears utilitzem el servei de missatgeria de HALCOURIER i DHL i les despeses d’enviament varien en funció de l’import de la teva comanda:
Les despeses d’enviament aplicables són els que es detallen en el quadre adjunt:
Comandes per a la PENÍNSULA IBÈRICA
Import demanat Ports
(+/=) 60€ iva incluído Ports pagats
– 60€ iva incluído Ports= 4 € iva incluído
Terminis de lliurament
2 a 5 dies laborables
Comandes per a BALEARS I PORTUGAL
Importi demanat Ports
(+/=) 80€ iva incluído Ports pagats
– 80€ iva incluído Ports= 8 € iva incluído
Terminis de lliurament
5 a 7 dies laborables
Comandes per a FRANÇA, CEUTA, MELILLA I CANÀRIES
Importi demanat Ports
(+/=) 100€ iva incluído Ports pagats
– 100€ iva incluído Ports= 20 € iva incluído
Terminis de lliurament
5 a 10 dies laborables
El pagament del producte adquirit podrà realitzar-se:
-Mitjançant la plataforma de comerç electrònic segur de Redsys amb targeta de crèdit o dèbit (emesa per una entitat amb seu social a Espanya). S’accepten les següents targetes: VISA / Mastercard.
L’import de la comanda es carregarà en la targeta, per la qual cosa haurà d’indicar el nombre, la data de caducitat, així com el codi de seguretat CW2 (inclòs en l’anvers). En cas que la targeta estigui securizada, se li demanaran els codis de seguretat pertinents.
Aquestes dades no seran guardats o manipulats per nosaltres, sinó que seran registrats directament en la passarel·la de pagaments de l’entitat financera corresponent. Per a major seguretat, utilitzarem un servei d’autenticació de Comerç Electrònic Segur, sistema establert per Visa / Mastercard o sistema PayPal pel qual usuari s’autentica davant la seva Entitat emissora i el comerç s’autentica davant el seu banc adquirente.
A l’efecte de garantir la confidencialitat i integritat de les transaccions, aquestes es realitzen a través del protocol SSL (Secura Socket Layer) amb claus de seguretat de 128 bits.
El càrrec es durà a terme en temps real a través d’aquesta passarel·la de pagament. En cas que el càrrec no pugui dur-se a terme finalment (per qualsevol causa), la comanda quedarà anul·lat automàticament.
-Mitjançant la plataforma de pagament segur PayPal. La utilització d’aquesta plataforma comporta un recàrrec addicional del 2%.
-Mitjançant Transferència bancària.
En el pagament mitjançant transferència bancària, una vegada confirmat la comanda, rebrà totes les dades necessàries per realitzar la transferència. La comanda serà enviada quan es confirmi la recepció de la transferència en el nostre compte bancari.
Si té qualsevol dubte relatiu a les formes de pagament pot contactar sense cap tipus de compromís mitjançant el formulari de contacte, correu electrònic o cridant al telèfon d’atenció del client.
-Mitjançant contra reemborso. El pagament es realitzarà en efectiu directament a l’agència de transports al moment del lliurament de la comanda. La utilització d’aquesta opció comporta un recàrrec addicional del 3% sobre l’import total de la compra amb un import mínim de 3,65€ per gestió de la companyia de transport.
Amb la forma de pagament “Contra reemborsament”, el límit de compra per comanda, serà de 300,00 € (IVA inclòs).
Aquest tipus de pagament solament serà possible en comandes en la Península.
Podrà navegar en el lloc web fins a trobar l’article desitjat. Una vegada localitzat, prement sobre el mateix accedirà a tota la informació de detall que li ofereix el lloc web. Des d’aquí podrà afegir l’article a la seva compra.
Si està realitzant una comanda per primera vegada amb nosaltres, se li demanarà que es registri introduint la seva adreça de correu electrònic i la creació d’una contrasenya amb la qual podrà accedir al seu compte.
En cas que es tracti d’un usuari registrat i amb un compte actiu, haurà d’introduir el seu e-mail i contrasenya i el sistema reconeixerà les seves dades.
Una vegada estigui en el seu compte podrà continuar la seva compra i finalment confirmar la comanda on se li indicarà el preu total de la mateixa, incloent IVA i cost d’enviament.
Si no vol fer cap altra comanda ha de prémer el botó “demanat amb obligació de pagament” per validar la mateixa.
En el termini màxim de 24 hores des de la recepció de l’acceptació rebran la confirmació de la comanda per correu electrònic a l’adreça d’e-mail que ens hagi indicat.
En compliment de la legislació vigent, el procés genera el contracte corresponent, que serà guardat, i l’Usuari tindrà accés a ell a qualsevol moment del procés de compra, fins i tot amb posterioritat.
Les campanyes contra rellotge són les que llança cada cert temps Mams. Durant aquest període es poden adquirir productes a preus molt reduïts.
Aquestes campanyes poden durar de 24 hores a 20 dies. Mams informarà la durada de cada campanya en concret.
Els mitjans de pagament acceptats per a les campanyes contra rellotge seran mitjançant targeta i mitjançant Paypal.
Tots els nostres enviaments nacionals en Península, Balears, Ceuta, Melilla i Canàries es faran mitjançant el nostre operador logístic HALCOURIER i DHL.
Tots els nostres articles seran adequadament protegits amb els embalatges necessaris per garantir que el producte arribi en perfectes condicions.
STAFF GRUP es compromet a lliurar el producte en perfecte estat en l’adreça indicada per l’usuari. Per optimitzar el procés de lliurament, l’adreça que indiqui l’Usuari ha de ser una adreça en la qual es pugui realitzar el lliurament dins de l’horari laboral habitual.
Si al moment del lliurament del Producte a l’adreça indicada, per qüestions pròpies d’horaris de l’usuari o absència del mateix, el transportista deixarà un avís indicant com procedir per concertar un nou lliurament. Mentre el paquet es trobi en l’oficina de HALCOURIER i DHL de la seva localitat, l’usuari podrà passar a recollir el seu enviament previ contacte i confirmació amb aquesta oficina de transports.
Si, transcorreguts deu (10) dies naturals des de la data de l’avís, l’Usuari no s’ha posat en contacte amb el transportista per concertar una nova data de lliurament, els Productes seran retornats als magatzems de Mams i l’Usuari haurà de fer-se càrrec de les despeses d’enviament i de tornada, així com de les possibles despeses de gestió associats.
STAFF GRUP no serà responsable pels errors o perjudicis causats en el lliurament quan l’adreça de lliurament introduït per l’usuari no s’ajusti al lloc de lliurament desitjat per l’usuari.
STAFF GRUP podrà realitzar el lliurament d’una mateixa comanda de Productes en diversos lliuraments de diferent data.
Al moment del lliurament de la comanda de Productes, l’Usuari haurà d’exhibir el seu document d’identificació al transportista, signar l’albarà de lliurament i sol·licitar una còpia al transportista.
Mams no realitza lliurament de Productes els dissabtes, diumenges, festius nacionals, autonòmics i locals.
Mams informarà a l’Usuari, mitjançant l’enviament d’un e-mail al seu correu electrònic, de la data de sortida dels magatzems de Mams de la comanda de Productes corresponent i les dades de contacte de l’empresa de transport que vagi a realitzar el lliurament, perquè puguis consultar l’estat de la teva comanda. En un termini aproximat de 2 a 5 dies laborables des de la data de confirmació per a enviaments a la Península, de 5 a 7 dies per a Balears i de 5 a 10 dies laborables per a Canàries, Ceuta i Melilla, la comanda serà lliurada en l’adreça indicada per l’usuari, excepte circumstàncies de força major.
Quan realitzi el pagament per transferència bancària atès que una transferència triga entre 2-3 dies a poder confirmar la seva recepció, hauríem d’afegir aquest temps al termini habitual d’enviament.
En les campanyes contra rellotge, per a la Península, el lliurament s’efectuarà a les 72 hores des de la finalització de la campanya per mitjà de l’operador logístic HALCOURIER i DHL.
El lliurament es considera efectuada a partir del moment en el qual el producte ha estat posat a la disposició de l’Usuari en el lloc de lliurament indicat per l’usuari.
El risc dels Productes (entre uns altres, la pèrdua, menyscapte o robatori) es transmetrà a l’Usuari a partir del moment en què la comanda de Productes hagi estat posat a la disposició de l’Usuari de conformitat amb l’establert en aquestes condicions de Venda.
Mams ofereix al comprador usuari dels seus productes una garantia que s’estableix a continuació.
S’aplica exclusivament als productes, utensilis i mobiliari de perruqueria i estètica tant per al professional com per al consumidor final distribuïts per Mams (d’ara endavant anomenats ‘Productes’). Els clients professionals de la Perruqueria i Estètica, tindran descomptes especials registrant-se com a professionals.
Si al moment de la recepció de la mercaderia per part de l’empresa de Transports l’usuari constata una falta de mercaderia o danys en l’embalatge, haurà d’indicar-ho en l’albarà que li lliurarà el transportista i posar-ho en coneixement de Mams de manera immediata al Departament d’Atenció al Client. La pèrdua o deterioració de la mercaderia durant el transport no serà responsabilitat de Mams, sinó de la pròpia agència de transport.
Qualsevol reclamació relacionada amb el transport i posterior a les 24 hores de la recepció de la mateixa, serà rebutjada.
El període de garantia comença amb la data de factura. Aquest període de garantia es basa en hores o en anys, la qual cosa primer ocorri.
La garantia serà aplicable a partir de la data de compra que es detalla en la factura de venda i només cobreix les despeses de reparació o substitució del producte, queden exclosos totes les despeses derivades del transport, en virtut de la normativa de llei 23/2003 de 10 Juliol, de garanties en la Venda de Béns de Consum, que facilita al consumidor diferents opcions.
La garantia no serà efectiva en cas que el trencament hagi estat causada pel client o usuari, així com el trencament parcial del producte per forçar l’ús de la garantia per a la devolució o reintegrament del producte. En cas en aquest cas, les despeses per a demostració de culpa seran a càrrec del client. Tots els aspectes d’aquesta garantia no recollits en aquesta Llei 23/2003, serà aplicable el règim contingut en la Llei 7/1996, de 15 de gener, d’Ordenació del Comerç Minorista.
Mams no està obligat a indemnitzar a l’usuari o a tercers per les conseqüències de l’ús del producte, ja siguin danys directes o indirectes, accidents soferts per persones, danys als béns d’altri al producte, pèrdues de benefici o lucre cessant. Mams no respondrà en cap concepte de les possibles fallades o defectes que poguessin tenir els productes proporcionats. Mams no es responsabilitza de possibles errors tipogràfics o de contingut en les característiques dels productes que es puguin produir ocasionalment, i igual que els preus, aquestes característiques estan subjectes a canvis sense previ avís. Igualment, les fotografies dels productes no són vinculants sinó orientatives.
Mams es limitarà únicament a substituir o reparar el/els productes/s defectuós/s, i en cas de reparació aquesta podria no ser coberta per la garantia. En cas de substitució, el producte substituït podria no ser necessàriament igual que l’anterior, encara que sí en qualsevol cas una versió o model millorat, atès que els productes es troben evolucionant contínuament.
L’Usuari disposarà d’un termini màxim de catorze (14) dies naturals des del lliurament del producte per desistir, total o parcialment, de la compra del producte, de conformitat amb la legislació aplicable.
Una vegada finalitzat el termini de catorze (14) dies naturals, Mams no acceptarà devolucions per desistiment de compres de Productes.
A aquests efectes i per gestionar les devolucions de forma ràpida i senzilla, podrà contactar amb Mams per correu postal (a l’adreça Carrer Núria, 2 de 17490 LLANÇÀ (Girona), mitjançant correu electrònic info@staffgrup.com, cridant al telèfon 972 38 09 96 o a través del formulari de contacte de la pàgina web.
Per utilitzar aquest sistema s’han de complir els següents requisits:
o El Producte ha d’estar en el mateix estat en què es va lliurar i haurà de conservar les instruccions, documentació, accessoris, el seu embalatge i etiquetatge original. Les etiquetes identificatives han d’estar encara subjectes als seus respectius productes.
o La devolució a Mams ha de fer-se usant la mateixa caixa o sobre utilitzat en el lliurament o, si no, en algun format similar que garanteixi la devolució dels Productes en perfecte estat.
Una vegada finalitzat l’Usuari el procediment de devolució establert, Mams programarà la recollida dels Productes i informarà a l’Usuari per e-mail de la data i horari en què es produirà aquesta recollida.
Mams no es farà responsable dels costos i despeses directes ocasionades a l’Usuari per aquelles devolucions de productes en l’exercici del dret de desistiment, per tant, l’Usuari assumirà les despeses d’enviament per devolució.
En el supòsit de l’exercici del dret de desistiment de la part (I), l’Usuari tindrà dret al reemborsament del preu dels Productes retornats, sempre que els Productes retornats es trobin en les mateixes condicions en què van ser lliurats, no hagin estat danyats o extraviats abans d’arribar a les dependències de STAFF GRUP o no s’hagin complert els requisits establerts en aquestes Condicions de Venda.
No es reemborsaran les despeses d’enviament de la devolució del Producte.
Mams comprovarà en el seu magatzem l’adequació del Producte retornat, reservant-se el dret a no fer el reemborsament en cas de detectar que el Producte adquirit i el retornat no coincideixen o que la devolució no s’ha realitzat conforme a les presents Condicions de Venda.
Les devolucions parcials d’una comanda donaran lloc a reemborsaments del preu i de despeses d’enviament parcials. En aquest cas, les despeses d’enviament seran a càrrec de l’usuari.
STAFF GRUP gestionarà l’ordre de devolució del preu mitjançant el mateix sistema de pagament utilitzat per l’Usuari per a l’adquisició dels Productes, en un termini de quaranta-vuit (48) hores des de la confirmació d’arribada al magatzem de la comanda retornada i, en qualsevol cas, en un termini no superior al transcurs de 14 dies naturals des que l’Usuari va comunicar el seu desistiment. L’aplicació de la devolució del preu en el compte o targeta de l’usuari dependrà de la targeta i de l’entitat emissora.
Els productes catalogats com Outlet tenen un preu especial, a causa que tenen una disponibilitat reduïda. Per als productes de campanyes Outlet, NO s’acceptessin canvis i devolucions.
Les mateixes condicions especificades en el punt (I) del Dret de desistiment.
L’Usuari tindrà dret al reemborsament del preu, de les despeses d’enviament i de les despeses d’enviament de la devolució dels Productes defectuosos o dels Productes lliurats si no es corresponen amb la comanda realitzada per Usuari, de conformitat amb la legislació aplicable.
En aquests supòsits, la devolució a Mams dels Productes podrà realitzar-se de la forma establerta a l’apartat anterior contactant amb el nostre Servei d’Atenció a l’Usuari. En el cas de devolució de Productes defectuosos, o que no es corresponen amb la comanda realitzada per Usuari, Mams es farà càrrec dels costos de transport de la devolució dels Productes, sempre que la devolució es realitzi des de dins del Territori Peninsular o Balears.
Pot sol·licitar més informació o contactar, per a qualsevol qüestió, amb nosaltres a través del nostre Servei d’Atenció a l’Usuari. Aquests són els seus canals de contacte:
Sobre aquest contracte s’aplicarà la legislació espanyola. Les parts acorden sotmetre’s per a la resolució de qualsevol controvèrsia, conflicte o reclamació derivada del present contracte, als Jutjats i Tribunals de FIGUERES (Girona) – Espanya, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que pogués correspondre’ls.
Reservat el dret a realitzar canvis en el nostre lloc web, en les nostres polítiques i els nostres termes i condicions, incloent les presents Condicions de Venda, a qualsevol moment.
Vostè quedarà subjecte als termes i condicions, polítiques i Condicions de Venda en vigor al moment que es fa la comanda, tret que, per llei o per requeriment de les autoritats públiques, es faci un canvi en aquests termes i condicions, polítiques o de les Condicions de Venda (en aquest cas, aquests canvis podrien ser aplicables a qualsevol comanda que hagués realitzat anteriorment).
Si alguna de les presents condicions fos declarada invàlida, nul·la o per qualsevol causa ineficaç, aquesta condició s’entendrà exclosa sense que aquesta declaració pugui afectar a la validesa ni a la exigibilidad de la resta de condicions.
En cas que qualsevol clàusula de les presents Condicions de Venda sigui declarada nul·la, les altres clàusules seguiran vigents i s’interpretaran tenint en compte la voluntat de les parts i la finalitat d’aquestes Condicions de Venda.
El no exercici per part de Mams de qualsevol dret derivat d’aquestes Condicions de Venda no s’interpretarà com a renúncia a aquest dret, excepte renúncia expressa i per escrit per part de Mams o prescripció de l’acció que en cada cas correspongui.